Monday, February 17, 2014

Kerja vs tak kerja

janganla anggap wanita bekerja untuk kepuasan diri sendiri....
dan jangan juga perlecehkan wanita bekerja
Setiap keluarga ada cerita masing-masing..
Kita tak tahu...
Kalau takde wanita bekerja..
Nak ke kita berurusan dengan misi jantan semuanya?
Nak ke kita berurusan dengan misi yang diimport dari negara jiran?
 Doktor lelaki..ada orang tak kisahhh...
tapi  kalau tak darurat...koi kisahh...

Ini dari status FB Saiful Nang. 
Pastu teruk kena hentam 
hihi..
 
Memang ada beza masa koi kerja dengan tak kerja sekarang ni...
Banyak yang nak kena kontrol...
takleh cekut je apa yg terlintas...
kena pikir ekonomi...
Yela...laki koi bukan bergaji 5 angka..




 

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Ya ya, betul tu Nafisa, tiap keluarga ada ceritanya masing2. Yg pentingnya org tu keja atas izin suami. Kalau suami dah tak izin keja, tapi keja jugak.. ha yg tu..baru boleh dikatakan bermasalah.

LydSunshine said... [Reply]

farina tu kwn aok ke yan? koi tersinggung jugek dgn kata2 dia tu. Mana dia tahu semua wanita berkahwin yg bekerja tu tak guna duit gaji utk bantu suami? Mana dia tau duit tu utk kepuasan diri je? Sedih koi tau.

Nafisa81 said... [Reply]

Kalau kawan koi. ..namanya tu koi tutup. ..hehe

Kesuma Angsana said... [Reply]

terpulang masg2 lah...tapi x setuju dgn statement yg itu !

Azlan Strider said... [Reply]

saya bila bab keluarga nie bukan semua orang berada di situasi yang sama..tak boleh laa kalau kita nak judge seseorang tu mengikut apa yang kita nampak...

Regards,
-Strider-

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??