Saturday, March 15, 2014

Perkembangan terkini

Takde apa yang nak dicoretkan..
Sekarang tengah mabuk mengandung lagi...
baru je tahun lepas cerita pasal alahan mengandung...
Takkan nak citer lagi kan...

Umar Mukhsin sekarang dah 9 bulan lebih...
dah pandai duduk sendiri...
Dah pandai merangkak..
Dah pandai main2 sendiri. ..
Takde 24 jam nak berdukung je

Pagi tadi duduk kat depan gril pintu
Sbb abangnya main air kat luar rumah..
Terjerit jerit
Kesian pulak
Koi bagi dia join sama...
Bukan main suka lagi dia..

Alhamdulillah. ...
Syukur dikurniakan dengan anak2 yang sihat...
Anak2 yang bijak. ..

Hari ni ayah diorang kerja...
Semalam pun kerja...
Kelmarin pun keja..
Esok kerja juga...
Hari hari kerja...
Oklah tu. ..kaau tak kerja nak makan apa?
Koi pun dah tak kerja nak tolong cover

3 comments:

Aju Mohit said... [Reply]

ko pregnant lagi yan? tahniah!!! wahh meriahlah pasni, tgk si adik pun dah membesar dgn sihatnya tu

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Heeeeee seksi2nya diaaaaa.... dah la comel!!.

LydSunshine said... [Reply]

Sihatnya si adik. Geram nengoknya... Nak peluk2.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??