Sunday, July 20, 2014

Carian tertinggi bulan puasa

Bulan puasa ni...
Blog blog masakan mmg meletup la trafik kann...
Koi yang cuma ada seketul dua entri resepi ni pun...
Tiba tiba ada trafik yg mengujakan..kihkihkihs...
Cuma keywords nya lebih kurang je la...
Semua mencari resepi kuih raya yang tak payah bakar...
Hehehe...kita semua geng...
Tak sempat la nak bakar bakar ni..
Anak kecik kecik ni...
Ada jugak yang melecur kang kena loyang or kena oven...
Harap harap semua yang google dah dapat mencuba resepi tersebut sbb koi belum ada kesempatan lagi..kihkihkihs...
Koi asik buat coklat ketupat aje ni...
Memenuhi tempahan tempahan yang datang...
Padan muka koi...
Nak berjual sangat kan...
Sampai tak siap baju raya...
Tapi takpe...ayah dia kata beli je..
Koi takde mood nak menjahit...
Sbb benang asik putus...
Kadang kadang dia jumping jumping...
Tu yang geram tuh...

1 comments:

mama ka0ri said... [Reply]

Alaaa...comei sangat bentuk ketupat..sesuai ngan raya..hihi..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??