Sunday, November 16, 2014

Giliran dik mok pulak

Hari tu ada briefing prasekolah sktu4...
Dan alhamdulillah...
Anak kedua koi terpilih untuk berada dalam sessi persekolahan tersebut.
Macam biasa...benda benda camni...
Ayah la yang uruskan...
Hari tu briefing aje...
Nanti prmbantu penyelia murid akan call dan bagi tarikh utk bayar yuran, pakaian dan buku buku

Masa briefing tu cikgu dah cakap awal awal...
Akan ada peningkatan harga yuran untuk 2015...
Hmmm...mana ada benda yang makin murah kan....
Dah dapat masuk pra tu pun dah kira bersyukur...
Kalau tak dapat...
Kena cari tadika swasta yg mana yurannya kalah yuran uitm.

Risau pula nak lepaskan si Mok ni ke sekolah..
Dia tak matang macam abang dia...
Cakap pun pelat...
Pegang pensel pun tak reti...
Mungkin kebergantungan dia pada abang buat dia lambat berdikari...
Lidahnya pelat...tapi...jari jemarinya handal...
Ada je benda nak dibuatnya...
Pening kepala...
...





0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??