Thursday, April 16, 2015

Aku kan abang....

Anak lelaki 4..
Anak ponpuan sorang...
Pergh...rasa macam tak percaya. 
Cepatnya masa berlalu...
anak sulung koi lahir tahun ke 3 perkahwinan kitorang...
Jadiknya lebih kurang 2 tahun la juga kosong....
Tahun ni masuk sedekad usia perkahwinan...
Alih alih anak 5...purata 2 tahun seorang anak...
Yang kembar masih terkuek kuek lagi...baru 7 bulan...
Yang 3 kat atas tu...mmg tengah seronok berimaginasi
..berfantasi.....huhuhu...
Rumah stok kemas tak sampai 5 minit dah bertabur balik...
Koi pulak jenis tak sampai hati nak larang anak...itu tak boleh...ini tak boleh...
Asalkan tak mendatangkan bahaya...
Just do it...

Haa...gambar kat bawah ni...koi tak tau apa imaginasi diorang sewaktu memperkudakan si abang...

4 comments:

aisyah ambris said... [Reply]

Besar dah anak2 kan kak..hehe..seronok anak ramai

Razfira said... [Reply]

bestnyaa

Rohani Hashim said... [Reply]

Mesti meriah kann...tp xpe ms kecik ni lah yg penat kan,tp dh besar nnti untungggg...

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Berbaloi muda2 dh keluar ank 5.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??