Monday, May 18, 2015

Pemenang GA di Blog Dianarashid.com

Koi ada taja hadiah untuk 2 pemenang masa kak diana buat GA..
Hamelia dah dapat hadiah beliau...
Lagi satu belum munculkan diri...
Dah 2 kali koi komen kat blog beliau agar menghubungi koi....
Bukan apa...takut koi pulak yang terpakai hadiah nye tu karang...hahahaha...takla...
Acah aje..
Cuma koi rasa rasa macam ada hutang yang tak settle bilamana belum berjaya pos hadiah tu...
Katalah pemenenang tak mahu hadiah tudung tu sbb tak berkenan...
Mohon bagitahu ke koi ye...
Jangan dediam aje...kala  diam manakoi tau...
Wahai pemenang..silalah munculkan diri....
Huhhhu...

3 comments:

Normah Kumin said... [Reply]

Assalamualaikum,

kalau pemenangnya tak nok tudung tu bagi ke keh je lah weh, hahaha,

Gurau je yerk...
Jangan mare..

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Anggap je la Kak Mirror ni pemenangnya.. settle!. Kekeke..

LydSunshine said... [Reply]

Aok hadiohkan je la kat koi.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??