Thursday, November 19, 2015

Sabun Eziclean

Testimoni dari Cik Puan Aya...
Her husband got minor injury in an accident...
Gambar tu adalah gambar baju husband beliau yang berdarah...
Cuma rendamkan Baju putih tersebut dengan sabun Eziclean...
Hasilnya....hmmm...
Seperti sediakala okayy...

Testimoni kasut sejolah anak ni memang banyak...
Just rendamkan kasut sekolah anak2 yang macam kasut menoreh tu...
Pastu berus sikit sikit kat kotoran degil...
Bilasss....
Hasil mmg terbaikkkk...
Sbb dia kurang buih...senang nak bilas...
Bila jemur...
Kasut tak jadi kuning kuning kesan sabun tak habis bilas...
Jadi putih bersih macam dah kapur tau...
Koi tak tipu....betulll....

Ni testimoni cadar drpd tauke cadar bundle, Puan Aini asni...
Cadar cadar bundle ni bukan bersih sangat...
Nak jual kalau tak basuh dulu...
Org tak mo beli...
Nak pakai sabun berkati2...
Payah nak bilas....
Tapi kata dia...pakai Eziclean ni jimat....
Skop nya pun...separuh je drpada sabun lain yg di pasaran...tapi berkesan 2 kali ganda dr yang biasa tu...

Ni testimoni koi sendiri la...
Saje nak buat ujikaji...
Kain lap meja kat dapur tu...
Tau tau la kannn....macam mana hebat kotornya rumah dengan anak anak kecil 24 jam di rumah...
Koi rendam dengan Eziclean 1 malam...pagi esok campak mesin basuh....
Haha...bersihhhh...

Ni anak sulung koi...
Koi rendamkan kasut dia dalam baldi...
Esoknya suruh dia basuh...
Senang je bersih...kalau tak...
Sabun setengah tong habis...
Buih separas pinggang dok main sabun..
Tapi kasut...macam tak basuh...sebab dia malas nak berus...

Ni bukan gambar koi..

Haha...yang ni koi dah cuba...
Tapi rasanya...kalau kuali hitam tu dalam 3 tahun baru.. 
Ok kot....
Kuali koi dah 9 tahun tak pernah bersental vuntutnya...
Memang mimpi la kalau nak buat cermin vuntut kuali tu kann...
Tapi dapat ilang separuh jelaga tu kira dah ok la...
Selalu ambil masa yang lama untuk panaskan kuali...
Sekali kuali tu koi rendam dengan Eziclean...
Senang je longkah jelaga jelaga yang berkerak tu...
Bila jelaga2 tu dah longkah...
Kuali pun cepat la panas... 
Terkejar kejar koi masak...
Hahaha...
Selalu goreng ikan boleh sambil up iklan kat facebook..
Sekali kuali dah dicuci dengan Eziclean...
Hahai....cepat pulak ikan ni garing....ik ik ik

Ni antara sebab koi menceburkan diri dalam jualan langsung STG ni...
Produk yang STG ambik ni...
Memang superbb...5 bintang kata orang...
Takyah pakai koroks yang mana koi memang elergik dengan bau kuat klorin tu...
Kalau koi mencuci pakai jenama Koroks tu...
Nanti sampai ke petang la koi wenggg....
Tak tau kenapa...memang dari kecik gitu...
Harga mahal tapi sangat wowww hasilnya...apa je adehalll....
Dripada memberus sampai keluar muscles semua...bersih tak tara mana pun....




1 comments:

hainom OKje said... [Reply]

Hebatnya sabun tu ye Nafisa....ni kira adik beradik dgn sabun iklan kat tv tu ek...apa ke nama tah...lupa pulak...
Sama le kita tak bersental vontot kuali hihi

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??