Sunday, November 29, 2015

Senarai lagu Gegar Vaganza minggu ke 8

Nabil dan Jihan
Gadis Ayu (Black Dog Bone)

Farahdhiya
Kau Kunci Cintaku di dalam hatimu (Ramlah Ram)

Nasir Wahab
Biar putih tulang (Dinamik)

Haiza
Flora Cinta ( Min Malik)

Siti Nordiana
Mengapa (Nicky Astria)

Ezad Lazim
Tiada lagi Kidungmu (Nash)

Azian Mazwan Sapuan
Sedalam mana CintaMu (Safura)

Dengan menggunakan Imuniti..Dato Vida memanggil kembali Acong yang mendapat tempat paling rendah minggu ni...so minggu depan Acong masih ada lagi...
Lagu untuk Acong akan diketahui nanti...
Ikuti kapsul gegar vaganza..

2 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Koi rase, Jihan dgn Nabil tu tak payah menyanyi la. Sebab takde keperluan pun. Lagi satu, gimmick masa permulaan tu pun macam bosan je nak tgk. Dan gimmick yg jemput pelawak-pelawak tu pun mcm bosan giler.

wahida said... [Reply]

suka giler dgn haiza...
faradhiya pun best!

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??