Wednesday, March 28, 2018

Throwback : Anugerah Kontraktor Johor 2017

Throwback kenangan manis 2017..
Seri Wardati terpilih menjadi antara kontraktor terbaik Negeri Johor.
Macam tak percaya pula...ye laaa...
kalau ikutkan SW ni baru aje ditubuhkan.
dapat projek pun ciput ciput je..,
tapi tak kisah la...ciput pun kitorang laksanakan dengan penuh tanggungjawab.

Sebenarnya, syarikat ni suami yang banyak jalankan. Biasala...suami kan kepala keluarga manakala isteri pula tengkuk keluarga.
Syarikat pakai nama koi sebab sebelum ni dia dah ada syarikat sendiri kongsi dengan kawan. 
tapi masing masing dah bawa haluan sendiri...tu yang buka yang baru pakai nama koi pula.
tak kisahla nama siapa pun...
yang penting mimpi kami sama.
kerja untuk masa depan keluarga.


dapat Plak anugerah dan sijil

Gambar kenangan masa kat majlis tu. 


En. Suami tolong ambilkan gambar...hehehe...tq

No comments:

Post a Comment

terima kasih la weiii...

Post Terhangat