Sunday, August 19, 2018

Hantu Kak Limah Berhantu


Wow!!.. 9 juta? Banyak gilas!!! Tapi Mama Yan bukanlah salah seorang drpd umat yang menyumbangkan angka 4 juta tu...hehehe....
Cerita arahan Mamat Khalid ni...kasi tiket free pun takmo tengok. Sebab tak minat dgn genre filem arahan dia. Hantu Kak Limah, Zombie Kampung Pisang, Kala Malam Bulan Mengambang dan apa apa lagi lah....memang tak tengok sangat. Kalau main kat tv tu....tertengok gitu gitu jelah...tak melekat kat otak.

Bagi Mama Yan la kan...kalau cerita hantu...biar la seram bebetul. Paling tidak macam Munafik ke...jangan pandang belakang ke...congkak ke...
Kalau nak kelakar pulak...biar la kelakar bebetul macam movie movie Senario yg dulu2....tapi Senario Lang Buana tak masuk ye... tak best.

Ni barisan pelakon dan krew filem HKL ni...ooo...ada Uqasha Senrose...sebelum ni ada Ezlynn kann...eh tu Zombie Kampung Pisang...hahaha...kompius lak


Awie memang dah sign kontrak sebagai Husin selamanya ke?
Masa Uqasha Senrose mula menanggalkan tudung yang dia pakai...macam macam dia kena kutuk..kena sumpah seranah....tp dia wat lek wat pis je. Lagipun dia tahu....orang Malaysia ni...lebih lebih lagi kaum makcik bawang ni, selagi ko tak jadi orang ketiga dalam mana mana rumahtangga...takyah risau sangat. Tawaran berlakon tetap akan datang, dan tetap akan dapat diterima peminat.

Yang penting...bila kena kutuk dengan netizen jangan lawan. Cool aje...lama lama netizen lupa la....tp bab jadi perampas, yang tu selagi bekas isteri tak move on, netizen pun tak move on ye.

Gambar sekadar hiasan


1 comments:

Raz said... [Reply]

saya minat nii.. sume cite mamat khalid sy tgok.. zombie kg pisang tu tengok berulang kali! hahaha

klu ada masa sy tgok wayang.. klu malas tgok online jela :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??