Showing posts with the label MZHANYShow all
watermark free dari MZHANY...
Pin it

Dah lama koi nak tunjuk menda nih tapi tak sempat sempat juge lagih...haa....ini adalah watermark untuk gambar gambar koi dalam entry koi nanti...nak buat signature pun cun jugak ni... yang warna gelap untuk gambar2 cerah.. yang warna cerah ni pulak untuk gambar2 gelap.. watermark ni adalah pe…

Read more
“mzhany 1st GA”
Pin it

OLEH KERANA KOI TAKDE ENTRY NAK TARUK KAT BLOG KOI NI..MAKANYER KOI PUN JOIN LE GA ANJURAN MZHANY...SAPE NAK JOIN MEH SINI... SYARAT2 PENYERTAAN GA MZHANY ADALAH SEPERTI DIBAWAH... 1) Buat 1 entri dengan tajuk “mzhany 1st GA”...(DAH BUAT) 2) Masukkan banner kat atas ni dalam entry korang (DA…

Read more