meja kerja seorang perokok tegar.
Pin it

korang pernah hidup bersama perokok tegar,tak kiralah berkawan ker..kawen ker..kerja ker...ha..ni aku nak tunjuk sikit contoh meja kerja perokok tegar kat tempat kerja aku ni...dahla duduk sebelah meja aku...bilik pulak jenis yg terkedap..ade sebijik pintu jer..takde tingkap. nampak macam takde ap…

Read more

hari ni aku hangin betul lah...semalam plant Compact dah janji nak supply pagi2..alih alih ari ni dia kata org dia takde laa..lori takde la...driver tido lg la...menyirappppp..kalau tak nak supply cakap taknak supply...kite boleh cari plant yg sudi supply... . dah tu..aku gak yg kena marah dgn PM.…

Read more
yg kurik... yg kendi... yg merah saga...
Pin it

yg kurik... yg kendi... yg merah saga...baik budi indahnya bahasa...pantun lama tinggi kiasannya...camtulah lebih kurang bait bait lagu dato Siti Nurhaliza...ntah ntah ada yang tak pernah pun tengok bijik saga yang selalu disebut sebut dalam pantun Melayu tu... nama bijik saga tu siap diambil ja…

Read more
Pin it

Hari Sabtu ni kabin yang aku dah duduk selama lebih satahun ni akan dipindahkan ke tapak Kelapa Sawit pulak…huhu…sedih rasanya nak ditinggalkan oleh kabin ni hahaha…adoila..dah la kerja banyak…kena pindah pulak,bertambah tambah banyak kerja. Bos nak pindahkan kabin ni untuk memberi laluan kepada…

Read more