Microwave..yeyeayy…!
Pin it

Kelmarin En. Suami belikan koi microwave kat Jusco Taman Universiti.Hehe…suka..suka..suka sangat. Mula-mula tu..dalam 2 minggu lepas..masa shopping barang dapur dah dipelawa. Tapi koi takmo. Koi tak reti guna. Takat guna untuk panaskan lauk semalam, baik takyah beli…koi tak reti guna…beli nak wat …

Read more
Gambar dan sudut
Pin it

Kalau ambik gamba dari sudut bawah..nampaklah dagu koi yang belapis-lapis macam kek lapis madura tu.    So, nak ambik gamba kena ambik dari atas. Boleh cover sikit dagu berlapis dan pipi tembam koi. tapi pipi si Aril kelihatan sungguh melayut dalam sudut ni. Takpe…baby kalau pipi tem…

Read more
Lepas Bersalin Je, Mesti...
Pin it

RAMBUT GUGUR....rasa macam nak botak dah ni...sekali sikat...bergumpal rambut koi tanggal. Biasanya koi potong aje rambut lepas bersalin..kiranya kalau gugur pun koi tak berapa nampak sebab pendek kann... kali ni terasa sayang pulak sbb masa pregnant ari tu koi rebonding dan kesan rebonding tu masi…

Read more
WW: Ultraman vs Space Cop Gaban
Pin it

bergaduh la lagi ye anak anak... kan dah kena kerat 2

Read more