My clever aril
Pin it

Aril dah setahun sebulan... Tapi lom pandai jalan... Berdiri kat tepi tepi kerusi tu pandaila.... Panjat tangga...panjat kerusi..grill pintu handal... Dah pandai beraksi macam macam... Dah pandai nak ikut ayah... Sekarang Aril dah start minum susu formula... Mula ajar dia isap botol masa dia…

Read more
Puasa hari ke 8 dah...
Pin it

Cepatnya masa berlalu. . Dah masuk hari ke 8 hari ni. .. Alhdulillah... Koi belum tinggal puasa la setakat ni... Hehehe...insyaallah..tiada keuzuran. .. Anak sulung koi dapat puasa sehari masa 2 Ramadan tu.. Koi tak suruh...apalagi memaksa... Baru 6 tahun kann... Balik dari sekolah... Koi…

Read more
A atau AB?
Pin it

Citer check up 25 Jun. . Dah dua kalu ambil sampel darah.. Dua kali juga darah koi bagi result AB + Sedangkan sejak dulu dulu darah A+ Boleh pula misi tu cakap... Kadang kadang mmang boleh bertukar... Doktor pula bg soalan... Pernah buat pemindahan darah sebelum ni? Ish doktor ni... Kalau …

Read more

Semalam 1 Julai... Genap la 9 tahun koi dan suami dinikahkan. .. Mudah mudahan akan terus bersama dan bahagia sehingga selamanya la.. Kalau pun salah sorang pergi dulu... Harap dapat menjaga segala yang ditinggalkan seperti masih ada hayat... Maknanya... Jaga la anak baik baik... Kalau ada d…

Read more