Anda dah servis?
Pin it

Anda sudah..? Kami sudah...semalam... Servis di Tan Chong Ekspress Auto Servis di JB Perdana.. Nak raya ni kan... Nak jalan jauh... Buatla servis major... Ekhemmmm... Memang MAJOR.. Total bill RM1,566.10..huhu... Labour RM203 je...yang lain tu semua alat ganti... Hahaha...kata tulennn... …

Read more
Buka puasa hari ke 11
Pin it

Last week buka puasa di Good Hope Hotel... Rasanya ni lah yang paling mampu milik kot berbanding yang lain lain tu... Demand kemain baby mengidam nak buka puasa buffet...hehe Harganya RM48 untuk dewasa dan RM30 untuk kanak kanak.. Koi bawa adik koi sekali... Kena ada seorang lagi org dewasa un…

Read more
Coklat ketupat raya 2014....
Pin it

Nyummm..... Coklat ketupat datang lagi... Kali ini dibuka untuk tempahan... Tapi cod...jb..segamat..raub sahaja... No delivery via pos or courier. .. Tak kuasa mak nak berepos repos ni... Takut cair pulak cekelatnya duduk dalam lori/van pos tu kang... Jual murah murah je....sbb order ni limi…

Read more
Benjol pulakk
Pin it

Ambil lebam + benjol kat dahi satu.. Suka sangat memanjat kannn.. Dah mendapat hasilnya.... Jalan tak mau... Memanjat aje kerjanya...kerusi... Meja...basikal...grill..tangga... Semalam jatuh kerusi... Nasib nangis skit je...pastu terus sambung main semula. .. Inilah anak jantan kata ayah di…

Read more