Masak Ketam Nipah
Pin it

Hari ni first time Mama Yan masak ketam nipah...selalu masak ketam bunga je. Tapi sebenarnya memang kami jarang masak masak ketam ni... Sebab suami ada alahan dengan makanan laut Tapi tak tentu alahannya... Tak faham sangat... Kadang ok...takde gatal2... Kadang tak ok...habis badannya …

Read more
Kisah Si Bongsu
Pin it

Eh....dekat setahun dah rupanya... Rasa macam baru je naik ambulan dr KK Taman U ke HSA.... Hahaha...Okayla..sebelum terus terlupa di makan usia dan waktu... baik tulis dalam ni... Throwback 3 April 2017, Isnin Sebenarnya koi kena dtg check up perut 2 minggu sekali. Lepas tu..koi skip sekali…

Read more
Novel atas Talian
Pin it

Sekarang ni koi selalu gak beli novel guna google. Tapi novel Alaf21 je yg ada...kira ok la...bukan semua pun mampu dibeli kann... Novel pilihan pula semuanya jenis jenis novel cinta. Sekarang dah jatuh cinta pada tulisan Anis Ayuni. Tulisannya puitis dan tersusun cantik jalan ceritanya. Tiba t…

Read more
Throwback : Anugerah Kontraktor Johor 2017
Pin it

Throwback kenangan manis 2017.. Seri Wardati terpilih menjadi antara kontraktor terbaik Negeri Johor. Macam tak percaya pula...ye laaa... kalau ikutkan SW ni baru aje ditubuhkan. dapat projek pun ciput ciput je.., tapi tak kisah la...ciput pun kitorang laksanakan dengan penuh tanggungjaw…

Read more