Mung Mung Halal Chinese Food
Pin it

Sementara cuci kereta, Suami MY ajak makan dulu... So kami pun menapaklah ke seberang tempat cuci kereta ni... Kawasan ni terletak di belakang Petronas Pekan Nanas dan bersebelahan dengan Masjid Jamek Pekan Nanas. Gambar ni Mama Yan ambil dari kedai cuci kereta. Yang berbumbung biru tu lah kedainya…

Read more
Segmen Bloglist Ramadan 1442H / 2021M
Pin it

Hari ni memang nak pulun join segmen dan GA.. Sebagai tanda sokongan dan penghargaan kepada semua blogger blogger yang masih aktif di zaman Tik Tok ni... Jomlah kita ramai ramaikan penyertaan... Klik je banner atas ni... kendian join... Mudah mudahan bulan Ramdan yang bakal menjelma ni memeberi k…

Read more
Giveaway Raya Bersama Shida Radzuan Blog
Pin it

Tahun ni mungkin akan lebih meriah lagi sebab Mama Yan akan mula latih Aril, Ucid dan Sarah berpuasa... Tahun tahun sebelum ni... Trio ni masih belum dilatih untuk berpuasa. Tak tahulah macam mana kecohnya waktu bersahur dan berbuka dengan budak darjah 1 dan darjah 2 yang baru nak belajar puasa n…

Read more
Giveaway  Sampul Raya Hipster
Pin it

Hari ni MY nak pulun join Giveaway... So yang pertama ni... By azhafizah.com sihatimerahjambu's diaries Jom jom kita join ramai ramai... support member blogger... boleh klik banner kat bawah ni... nanti akan terus ke entry GA fiza ni... Hadiah untuk pemenang Giveaway Sampul Raya Hipster Hadiah …

Read more