Friday, April 23, 2010

Nur Kasih...

baru tadi baca kat harian metro...drama bersiri nur Kasih tu nak difilemkan...kalu jadi filem tunggu main kat Astro la baru merasa tengok...hahaha...anak kecik2 takleh bawak tengok wayang...kena pulak si umar mahfuz tu takut gelap...
tapi kalu jadi filem nanti mesti ade tukar2 pelakon...sbb tak semua pelakon yg dlm drama ari tu available nak buat sambungan ni...contohnya ummi nazeera...dah tak berseri la citer tu sbb takde si Sarah...walaupun tak menjadikan si Ummi Nazeera tu idola..tp lakonannya dlm drama Nur Kasih meninggalkan kesan...betapa dengan kata2 sahaja boleh menghancurkan kebahagian rumahtangga org lain..bukan satu..tapi dua....di alam realiti kite pun begitu jugak...kerana lidah dan kata2...jgn kata bercerai berai..siap berparang pun ada...

0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??