Showing posts with the label Drama sangatShow all
Drama Melayu
Pin it

Tapi... tetap ramai penonton ok.  Memang penonton Melayu waktu Maghrib nak tengok kisah cinta, kisah curang, kisah mentua aje pun... buat apa susah susah nak buat drama askar pergi berperang, drama doktor bedah orang, drama pilot bawak kapal terbang. Bukan ada orang nak tengok pun. Peminat peminat…

Read more
Sebenarnya Saya Isteri Dia...
Pin it

Comel betul cerita ni..walaupun ianya adaptasi novel tulisan Zura Asyfar, tapi pemilihan pelakonnya sangat-sangat sesuai dengan watak dalam cerita ni. Koi tengok citer ni sebab En. Suami tengok gak...dia sukakan lakonan Tiz Zakyah...dia kata dia suka sebutan dialog Tiz. Jelas dan teratur. ye ke??…

Read more
Juvana...berakhir sudah...
Pin it

berakhir sudah citer Juvana kat TV3 malam tadi...My En Suami jarang2 tengok drama Melayu...selalu dia tengok AXN atau chanel sukan jer...kalau arsenal punyer game, yang dah berapa kali tayang pun dia boleh tengok lagi...lagi pulak kitorng ni berebut dengan anak2..tiap2 malam dioarang mintak nak tgk…

Read more
Filem Nur Kasih...
Pin it

baru tadi baca kat harian metro...drama bersiri nur Kasih tu nak difilemkan...kalu jadi filem tunggu main kat Astro la baru merasa tengok...hahaha...anak kecik2 takleh bawak tengok wayang...kena pulak si umar mahfuz tu takut gelap... tapi kalau jadi filem nanti mesti ade tukar2 pelakon...sebab tak…

Read more