Friday, February 15, 2013

Angan kek segera hancur berderai...

Petang tadi jalan depan kedai jual alat buat kek...dan alangkah hancurnya hati apabila melihat kedai kek tersebut tutup dan akan kembali beroperasi Isnin depan...huhu...nak kena cari alternatif lain la ni maknanya...

bermula la langkah membelek majalah saji, majalah rasa, fail-fail masakan yang diprint dr google,cut paste dr majalah lama2...uishhh....lecehnya nak buat kek dari A sampai Z ni...malasnya nak membasuh segala mak nenek penyukat tu karang...malasnya.....kumpul koleksi resepi rajin. Macam2 ada....tapi jarang sekali masak macam dalam resepi yang banyak2 tu.

tengoklah esok akan kuteruskan pencarian ke bandar pulak dalam perjalanan pulang dari kelas menjahit esok...


3 comments:

diana said... [Reply]

sama la dgn akak..masak suka ..tapi bab basuh2 ni malas sangt.pernah cakap kat somi bila kaya nanti ambik la orang gaji sorang untuk cuci pinggan dan membasuh je..heheh

Aju Mohit said... [Reply]

rajinnya ko yan, sempat lagi nak wat kek dan menjahit tu ye, emm kagumlah, aku pun nak blaja jahit tp tak mula lagi nk g kelas tu, ntah bila lah ;)

Kesuma Angsana said... [Reply]

rajinnyer buat kek sendiri ye !

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??