Friday, February 15, 2013

Nak buat kek..nak buat kek...

hari ahad 17/02/2013 ni Taska anak anak ada buat majlis doa selamat dan tahlil..so nak la bawak apa2 yang patut..tapi nak bawak makanan basah macam mee goreng ka..nasik lemak ke...koi ni mana la reti masak banyak...takut 2 ke 3 orang punya makan tu boleh la...

solutionnya petang karang kena pergi kedai bakery carik barang buat kek. Tapi bukan kek susah2..tepung kek yang dah sedia untuk digunakan. hehehe...cuma tambah butter dan telur...pukul sampai gebu..sedia untuk dibakar. Hasilnya setakat ini tak pernah la mengecewakan.

tapi ini angan-angan setakat hari ni la...kalau jadi...jadilah...kalau tak...beli sahaja di SDS. Koi dan suami setakat ni belum pernah join aktiviti taska budak-budak ni. sebab tarikh yang dicadangkan sebelum ni selalu sahaja ada pertembungan dgn aktiviti keluarga di kampung. So kali ni mmg takde apa2 aktiviti boleh la kitorang join. 

besok ada kelas menjahit yer..dah sebulan koi skip kelas menjahit sbb terlalu banyak agenda di pagi Sabtu. Esok dah tak boleh ponteng lagi, kang tak siap pulak bajunye. hehe...

3 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Selamat berjaya membuat kek ye. Kalo tetiba berubah fikiran dan rasa malas, beli je la ye.

Nafisa81 said... [Reply]

LS> jap lagi nak gi kedai dgn semangat berkobar-kobar..

syaqirin said... [Reply]

rjn ye buat kek..koi da join dua2 blog aok..nti join koi ye
http://sophiepariskiosk.blogspot.com

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??