Wednesday, April 24, 2013

WW: Antara Amalan Sedekah, Rekod dan Membazir?







10 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Pulut kuning ke tu?. Terdedah mcm tu je??. You mkn la sensorang Nafisa... I tak nak.

Nafisa81 said...

@Miss Mirror a.k.a Sam
sbb tu skang byk penyakit...suka makan makanan terdedah.

Nora Karim said...

kreatif... tapi lagi ramai yang mengendalikan makanan macam tu... makin banyak la kemungkinan bakteria/virus....

Mila@Rimbun said...

eeeee takde sapa nak makan camtuh kan.. sure nyer masuk tong sam jer lepas tuh

diana said...

yang pastinya membazir...
cer buat rekod lain...
buat robot ke..
naik ke bulan guna bas ke..
aih...

Aju Mohit said...

bersemangat nak cipta rekod, banyak tangan yg kendalikannya, pasti kebersihan tak terjaga ;(

Papa Mifz said...

demi rekod...

aswadz said...

sendiri bikin, sendiri makan.

Teena Tna said...

Rase mcm lebih ke arah membazir, tp boleh jugak disedekahkan kpd sesiapa yg memerlukan..

Nice to see your blog, i'm still new in blogging, please do visit mine too :)

insanbiasabiasa@blogspot.com

Namee Roslan said...

namee pun baru terfikir...apa yg diorang buat dgn makanan tu lepas buat rekod macam2 tu.. T_T .

Klik! Klik!

Post Terhangat