Wednesday, April 24, 2013

WW: Antara Amalan Sedekah, Rekod dan Membazir?







10 comments:

  1. Pulut kuning ke tu?. Terdedah mcm tu je??. You mkn la sensorang Nafisa... I tak nak.

    ReplyDelete
  2. @Miss Mirror a.k.a Sam
    sbb tu skang byk penyakit...suka makan makanan terdedah.

    ReplyDelete
  3. kreatif... tapi lagi ramai yang mengendalikan makanan macam tu... makin banyak la kemungkinan bakteria/virus....

    ReplyDelete
  4. eeeee takde sapa nak makan camtuh kan.. sure nyer masuk tong sam jer lepas tuh

    ReplyDelete
  5. yang pastinya membazir...
    cer buat rekod lain...
    buat robot ke..
    naik ke bulan guna bas ke..
    aih...

    ReplyDelete
  6. bersemangat nak cipta rekod, banyak tangan yg kendalikannya, pasti kebersihan tak terjaga ;(

    ReplyDelete
  7. sendiri bikin, sendiri makan.

    ReplyDelete
  8. Rase mcm lebih ke arah membazir, tp boleh jugak disedekahkan kpd sesiapa yg memerlukan..

    Nice to see your blog, i'm still new in blogging, please do visit mine too :)

    insanbiasabiasa@blogspot.com

    ReplyDelete
  9. namee pun baru terfikir...apa yg diorang buat dgn makanan tu lepas buat rekod macam2 tu.. T_T .

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat