Tuesday, May 20, 2014

Gaban Zap Potong 3

Oh my ruler...!
inilah cabaran nak siapkan menjahit baju raya...
Bertuah betul budak2 ni..
Kita bentang kain...
Sorang sliding atas kain...
Sorang kuak lentang...
Pembaris satu sorang buat lawan pedang...
Mama piaappp sorang2 dengan pembaris tu karang...
Pada hal masing2 ada pedang mainan...
Siap ada bunyi dan lampu bagai...
Ehhh...pembaris mama nya juga nak direbut.

Sempat ke baju2 ni siap sebelum bulan Ramadan agaknya kalau acani?

7 comments:

  1. best la pandai menjahit... ni guna mesin jahit pun tak gheti kekeke...

    ReplyDelete
  2. budak2. barang yg kita tgh guna gak yg dia nak main. nmpk best je kalo kacau mak bapak.

    ReplyDelete
  3. Biar le..
    diorang tgh happy tu tengok
    Mak buat baju raya... mcm kita
    kecik2 dulu.

    Sama la ngan I punya pembaris pun dah patah 2 dikerjakan si bujang.

    ReplyDelete
  4. selotape balik le kot kak hehehe
    tu la budak, mainan sendri ada, mende yg jarang nmpk tu jugak nak dibuat main

    ReplyDelete
  5. kesian mama yan, bebudak ni mmg cenggitu barang kita yg diorg jadikan senjata, kenelah celotape ni yan

    ReplyDelete
  6. Ayah dia kata takpe. .beli je baru...berapa ringgit? 3 je yahh....nah 10 ringgit

    ReplyDelete
  7. pepepepghh... nak buat baju raya sendiri. Kagum kejap, koi tak reti jahit baju. Nnt dah siap bleh la aok share kt Geng Jahit.

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...

Post Terhangat