Tuesday, May 20, 2014

Gaban Zap Potong 3

Oh my ruler...!
inilah cabaran nak siapkan menjahit baju raya...
Bertuah betul budak2 ni..
Kita bentang kain...
Sorang sliding atas kain...
Sorang kuak lentang...
Pembaris satu sorang buat lawan pedang...
Mama piaappp sorang2 dengan pembaris tu karang...
Pada hal masing2 ada pedang mainan...
Siap ada bunyi dan lampu bagai...
Ehhh...pembaris mama nya juga nak direbut.

Sempat ke baju2 ni siap sebelum bulan Ramadan agaknya kalau acani?

7 comments:

CoCo said... [Reply]

best la pandai menjahit... ni guna mesin jahit pun tak gheti kekeke...

aswadz said... [Reply]

budak2. barang yg kita tgh guna gak yg dia nak main. nmpk best je kalo kacau mak bapak.

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Biar le..
diorang tgh happy tu tengok
Mak buat baju raya... mcm kita
kecik2 dulu.

Sama la ngan I punya pembaris pun dah patah 2 dikerjakan si bujang.

Nad MamaZN said... [Reply]

selotape balik le kot kak hehehe
tu la budak, mainan sendri ada, mende yg jarang nmpk tu jugak nak dibuat main

Aju Mohit said... [Reply]

kesian mama yan, bebudak ni mmg cenggitu barang kita yg diorg jadikan senjata, kenelah celotape ni yan

Nafisa81 said... [Reply]

Ayah dia kata takpe. .beli je baru...berapa ringgit? 3 je yahh....nah 10 ringgit

LydSunshine said... [Reply]

pepepepghh... nak buat baju raya sendiri. Kagum kejap, koi tak reti jahit baju. Nnt dah siap bleh la aok share kt Geng Jahit.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??