Monday, May 19, 2014

Ohhh...inilah Daim.

Kekeke. ..macam jakun sangat. Cekelat Daim pun tak kenal...
malahan tak pernah dengar nama pun.

Coklat daim ni...mak mertua koi bawak...dibeli di Pulau Langkawi...sebagai ole ole untuk anak cucu.

Tengok. ..mak mertua koi pun ada citarasa tau....

Tapi koi rasa coklat Daim ni...
Manis yang amat!
Apa ke tak manis...dalam gula karamel...
Luar salut coklat. ..
Tak sesuai untuk kesihatan ibu nandung...
Tapi sesuai dengan selera koi la...

Inche Suami dan anak2 langsung tak cuit..
Sebab taknak membazir..
Terpaksa la koi bedal sorang...
Dah tinggal sikit dah...
Nasib baik dah siap buat ujian MGTT aka minum air gula.

Banyak juga coklat yang mertua koi bawakan...
Ferrero rocher semestinya...
Harshey...dan ntah apa lagi laaa...
Terima kasih makk....

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

I suka coklat Daim ni...
Mula2 dulu tak suka.. bila anak2 suka beli.. lama2 jd suka.

aswadz said... [Reply]

aku pun tak berapa minat coklat daim nih sbb manis sgt. kadang2 je layan.

LydSunshine said... [Reply]

sedap la. Ok je manis dia tu. *nampak sgt koi mmg kuat manis.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??