Tuesday, May 6, 2014

Sampai pengsan?

Bagi koi...tempat seorang wanita atau gadis atau perempuan...bukanlah di stadium bola berasak asak membeli tiket menonton bola sepak. Sedangkan solat lebih afdal dilakukan di rumah...tak perlu ke jemaah ke masjid..ini pula tengok bola sepak.

Minta maaflah...koi kurang simpati pada kes kes pengsan di stadium ni..lainlah pengsan kat kantin sekolah ke...pengsan masa tunggu bas ke...duduk rumah tgk kat tv kan boleh.  Takyah poyo sangat boleh dakk?

Ada orang cerita...tiket bola malam tadi...orang nak beli...kul 9 malam sebelumnya dah sampai stadium. Pasang khemah mini kat depan stadium tu. Kul 6 pagi dah beratur panjang.. .erk....hebatnya penangan bola sepak.


7 comments:

Cik Puan Rara said... [Reply]

alahaiii.xpasal je.

Umie Artoqiemie said... [Reply]

ALAMAK... gigih betullll

Nad MamaZN said... [Reply]

saya sama mcm akak... kurang simpati sket pd kes2 camni...

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Entahla.. kenapa tah, I tak minat bola langsung!.

LydSunshine said... [Reply]

tak pasal2 femes. heheh.

Azlan Strider said... [Reply]

kesian kat dia...tapi nak buat cammana selagi pembelian tiket tu buat macam nie memang akan ada laa kejadian macam nie..especially kalau orang tu memang ade masalah kesihatan..

Regards,
-Strider-

mami uyun said... [Reply]

dasyat betol penangan bola ek.. nasib lah kami yang selalu g stadium tak penah jumpa kes macam nie.. pilih pon tempat yang tak sesak.. anak-anak pon bebas nak main..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??