Sunday, July 13, 2014

Buka puasa hari ke 11

Last week buka puasa di Good Hope Hotel...
Rasanya ni lah yang paling mampu milik kot berbanding yang lain lain tu...
Demand kemain baby mengidam nak buka puasa buffet...hehe
Harganya RM48 untuk dewasa dan RM30 untuk kanak kanak..
Koi bawa adik koi sekali...
Kena ada seorang lagi org dewasa untuk tengok tengok kan anak koi...
Kejap nak itu..kejap nak ini..
Ambik macam macam mengalahkan orang puasa..
Sudahnya mama jugak yang kena makan semua tu...
Alhamdulillah...
Murah rezeki puasa tahun ni...
Semoga lebih berlipat ganda lagi du masa akan datang...

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Alhamdulillah...Happy family.
Murah rezeki.

*Mmg perlu bwk "org dewasa" utk tengok2kan anak....time anak I kecik2 baya anak Nafisa, si bujang I pernah pecahkan gelas hotel.. kena caj RM15.00.

Rohani Hashim said... [Reply]

hany tak sempat lagi nak bebuka kat luar. husband susah sikit nak brbuka kat luar ni.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??