Tuesday, September 8, 2015

Resepi oh resepi

Hmmm....
Sebenarnya...
Kadang tu tak tahu nak bekalkan apa kat anak anak ni...
Sbb picky eaters tahap 5 bintang rasanya ni...
Roti tu...kalau sapu dgn coklat spread atau goreng dgn telur je dia makan...
Kalau sapu kaya ke.. sapu butter ke...planta ke...takde makannya...
Penat fikir nak bagi makan apa...
Kadang tu...
Mil ada juga cakap...
"Ko tak ajar anak makan...tu yang susah"
Koi dah ajar...
Kadang tu bila koi paksa...
Sampai termuntah muntah...
Menangis jangan cerita la....mmg dah sah la kann...

So...kadang tu...idea idea sangat la diperlukan...
Sampai tahap...
Helthy turun no 2...yg penting perut berisi. 

4 comments:

LydSunshine said... [Reply]

Sedapnya roti planta. Nak beli la ptg karang. *cuba utk tak komen apa2 pasal gmbrmahupun komen org2 yg komen tersebut*

Yusla Mahat said... [Reply]

anak ummi pun tak suka makan manis-manis..
roti + telur saja... hari-hari

aizamia3 said... [Reply]

Roti sapu planta letak gula.. perghh.. ohsem.. dulu masa kecik2 biasa buat.. la ni anak2 lak mengikut.. hehehe.. ;)

Suria Lekatlekit said... [Reply]

semua orang anggap kita yang ada anak jenis picky eater ni tak ajar makan.. tunggu sapa2 ada anak jenis macam tu baru dia tau ajar ke tak ajar. cakap senang la sebab ada sesetengah orang anak dia sumbat apapun telan..

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??