Saturday, October 24, 2015

2 bulan berPBE

Selama 2 bulan koi pakai korset ni...memang terasa la perubahannya...

 1. Keyakinan makin bertambah sebab badan makin slim kann

 2. Postur duduk dan berdiri makin betul. Kurang dah membongkok. Bila postur dah betul..otomatik kurang la kebas atau sesemut pada kaki atau tangan...

 3. Banyak sendawa... Premium Beautiful membantu mengeluarkan angin2 dlm badan. Mula mula pakai rasa nak muntah...

 4. Kurang lesu especially bila bangun pagi.

 5. Sistem penghadaman yang makin baik. !

 6. Kuih bangkit dan muffin top kat tepi tepi badan takde...best... Pakai apa pun nampak cantik je...orang pompuan ni kan suka tgk cermin... Dok rumah pun suka cantik2...

 7. Badan rasa kemas dan kejap...paling best is long girdle...selesa sangat...boleh bawa tido...tak bergulung di peha...jahitan dan lapisan kain yang sangat berteknolgi... Dia ikut keperluan badan tau...tang vontot tu...kain yang betul betul memeri dan 1 lapis aje...

 8. Kain pbe ni quick drying tau...buka ptg dan basuh...esok leh pakai dahhh... Kalo berpeluh pun cepat kering peluh kita tu...takde bau kepam punyalah...

 Memang selesa betul pakai premium beautiful elegence ni...rasa macam 2nd skin tau... Tapi kenalah beli drpada ejen yang terlatih macam koi ni...hahahaha...

Kalau main bedal atau beli atas dasar kesian member sudah kena tipu 20k... Tak sedap pakai...haaa...tak tahu...

 Nak beli kena ukur bebetul....ikut ikuran badan...bila ikut badan kita betul betul...baru lah sedap dipakai...tak rasa ketat...tapi rasa kejab dan kemas...

 koi ni takde le gemuk sangat... Cuma cutting lari je...hahaha... Sedih tengok badan macam labu sayong ada...macam buah pear celup coklat ada...nak workout...sorry...mmg tak sempat...hati ini ingin sangat berzumba...tapi apakan daya..masa sangat mencemburui diri koi ni...huahaha

 Tak boleh nak tepek gambo sebelum selepas koi berpremium beautiful elegence kat sini...bahaya...sbb niat koi pakai utk berhias hadapan suami je....hehehe....kalau nak tgk...mai dtg umah...

0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

busuk.org

apesal traffic??