Sunday, November 1, 2015

konvokesyen Umar Mahfuz

Semalam berlangsung majlis penyampaian sijil dan anugerah cemerlang pra sekolah SKTU4...
Grand gila nak banding dengan maaa abang dia tahun lepas...

Walaupun Mahfuz cuma naik pentas utk nyanyi lagu terima kasih cikgu dan ambil sijil je...
Sebagai ibu aku dah cukup bangga sebab dia berjaya habiskan satu sessi pra sekolah...
Yang mana masa awal sessi persekolahan dulu sampai berguling guling depan kelas takmau masuk kelas....

Mama Yan bawak Sarah je...
Yang lain tinggal le...
Nasib baik Sarah tak meragam...enjoy je tengok persembahan. ..
Tapi ni kan zaman semua orang ada gajet...
Bila time persembahan...
Semua kerumun kat depan stage utk record persembahan anak anak...
Hahaha...
Macam macam jenis gajet dapat dilihat...
Ada yg kecik...ada yg besor...
Ada yang mahal...ada yang sangat mahal...
Tapi rata rata...
Takde ibu bapa yg tak bangga dengan anak sendiri...
Sentiasa rasakan anak tu baby comel...
Padahal...mak nak sikatkan rambut pun dah malu....
Masih nak ketipkan kuku anak walaupun dia selalu cakap nak buat sendiri...hihihu...
Cepatnya masa berlalu...rindu masa dia masih bayi




0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??