Tuesday, March 12, 2019

UTC Johor


ooohh
dah buka balik semula sampai malam ye...
bagus la macam ni
Ramai pekerja bukan kerajaan ni susah sangat nak dapat pelepasan majikan untuk keluar waktu kerja
kalau macam ni kan senang sikit
Hari tu,
masa baru lepas bertukar tampuk pemerintahan...
waktu operasi UTC bertukar
sekarang dah balik seperti sedia kala
haishhh
benda yang elok kita ikut je lah kannn

Dalam hati rancang2 nak pergi JPN ni...
surat beranak anak nombor dua tu..
dah rosak
asalnya, masa baru dapat surat beranak tu,
Mama Yan terus letak dalam clear plastic folder,
lepas tu,
masa nak daftar sekolah darjah 1,
kerani sekolah tu keluarkan dari plastik untuk cop sekolah kat belakang surat beranak tu
alih-alih...
sreeettttt...
tulisan dia semua melekat kat plastik folder
kat surat beranak asal tu tinggal samar bayangan
hahahadehhh
nasib baik sebelum tu dah fotocopy banyak salinan

surat beranak uolls elok lagi tak?
kalau dah rosak atau hilang,
boleh la pergi JPN buat yang baru
Senang dan mudah je...

5 comments:

norhidana miswan said...

dh mula malam semula yek, kalau tak kn sampai kul 5 je kan...

Nor Azimah said...

Betul tu, mana yg elok teruskan jelah

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bagus ni...
Syabas Malaysia.

Mrs. A said...

UTC Seremban pun sampai malam jugak.
Dari apa yang Mrs. A baca ada beberapa UTC masih beroperasi samapi malam tapi bukan semua.

OKje said...

Tak pernah lagi pi UTC mana mana pun.... Lagi senang ye Yan

Post Terhangat