School holiday March 2015



Happy sesangat...
Finally merasa juga koi pergi holiday...hahaha...
Darat betul...
Orang lain makan angin setahun sampai 4 ke 5 kali...
Koi...10 tahun kahwin baru kali ni merasa...
Dulu dulu banyak sungguh kekangannya...
Tapi...
Terpaksa tinggalkan budak kembar dengan mertua...sebab kalau bawa....memang tak namanya bercuti pun...
Destinasi percutian adalah Grand Lexis PD...tapi 1 malam je...
Check out pukul 1...
Kitorang pergi Melaka pula...
Niat nak sambung bermalam di A Famosa...
Tapi hati ini dah meronta ronta rindu kat kembar...
So...malam tu kami balik...lepas jalan jalan kat Melaka...
Naik menara taming sari...duduk atas benda tu kejap je...beratur nak naiknya lebih setengah jam...itulah Melaka di kala cuti sekolah...

Thanks encik suami bawak anak isteri jalan jalan... :-)

3 Comments

  1. Memang satu nikmat tau bila dah lama tak holiday tetiba dpt holiday. Keriangannya berganda2.

    ReplyDelete
  2. Tu problemnya kalo tinggal anak. Hati ni rindu sgt. Hehehe.. Beh la aok gi Grand Lexis. Koi ni drpd tahun lepas kabo nak gi, tapi tak gi-gi lagi. Dah tu, syok la aok mandi kolam?

    ReplyDelete
  3. terserlah kegembiraan diwajah...tulah mesti rindu sesangat tu.. Okey next time bawa kembar sekali.. lagi heppening kan.. ^_^

    ReplyDelete

terima kasih la weiii...