Showing posts with the label Kisah seramShow all
Kisah seram malam Juma'at
Pin it

Mama Yan kannn... Dah banyak kali baca dah sebenarnya status orang ni... Tapi lepas baca... Tetap nak terketawa... Memanglah tak baik ketawakan kalau orang silap ejaan... Mama Yan pun banyak typo tulis blog sebab menaip kat hendphone kan... Keypad nya kecik... Jari Mama Yan pula chub…

Read more
Hantu Sofa Lama
Pin it

Sempena tayangan filem seram Dukun...Mama Yan pun ada nak kongsi seram juga... Kisahnya diceritakan oleh suami..kisah zaman dia dan rakan rakan rumah bujang masa belajar kat Unibesiti dulu dulu...dah lama dah...dekat 20 tahun punya kisah... Biasalah...budak budak bujang ni suka kutip barang recy…

Read more
Kisah hantu raya dan kacang
Pin it

Masa kecik kecik dulu... Sekali sekala mak koi akan cerita kisah seram... Hehe...masa tu zaman tu...around penghujung 80an... Rancangan TV belum banyak... Tp kisah seram ada la juga... Kalau aokme ingat ada cerita seram tajuk Wajah Sutinah kot... Astro Ceria PopStar pun belum ada...akedemi fan…

Read more
Pernah se'desperate' ini??
Pin it

pernah tak korang blank masa exam..koi dulu pernah sekali masa SPM...petang sebelum tu lepak lepak kat dorm..nyanyi nyanyi...gelak gelak...lawan nyanyi...antara lagu yg dinyanyikan dengan selaknya dalam dorm tu lagu Joget Pahang, Datuk Siti dan Lagu Dikir Puteri, Noraniza Idris...esoknya ada exam.…

Read more