Dapat hadiah sejadah Naelofa

Sempena ulang tahun kelahiran MY yang ke 41 beberapa hari yang lalu,
Ex housemate MY kirimkan hadiah ni...
Alhamdulillah....
Boleh lah gunakannya untuk 10 malam terakhir Ramadan tahun ni..

Lawaaa...
Warna cream beige...
Tebal dan lembut juga...


Zaman kat UTM,
Kawan kawan panggil Ayan,

Terima kasih Shaira...
Tak pernah miss bagi ucapan tanda ingatan....
Kadang kala dengan kiriman hadiah juga...

MY pun sekarang dah mula belajar appreciate orang lain dengan memberi sesuatu...
Tak perlu mahal²...
Cukuplah sebagai tanda ingatan dan penghargaan..





 

5 Comments

  1. happy belated birthday!!! semoga sentiasa dirahmati & dibawah lindungan Yang Maha Esa...aamiin..
    wah...cantiks sejadahnya, alhamdulillah!

    ReplyDelete
  2. Waaa sejadah baru tu.. Sis yang ni takde lagi, yang lain Sis ada.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. Cantiknya sejadah naelofa. Alhamdulillah dapat hadiah birthday. Happy birthday KakYan :)

    ReplyDelete
  4. Cantiknya sejadah naelofa. Alhamdulillah dapat hadiah birthday. Happy birthday KakYan :)

    ReplyDelete
  5. Happay belated birthday, MY! Kita sebaya :)

    Semoga sentiasa dalam dakapan kasih Allah, dikurniakan kesihatan baik, rezeki mencurah-curah dan kebahagiaan dunia akhirat.

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)