Showing posts with the label breast pump murahShow all
Tipah Tertipu Bang..
Pin it

Ini iklan 3 in 1 sterilizer yang koi beli hari tu dalam fb. Dia kata harga asal RM 209. kasik offer sampai RM119. Yang ni pulak dari website Mydear sendiri. Lahh...RM89.90 je ker?? Ya Ampunnn.... Ini yang koi lemah beli barang kat internet ni...nak cong orang aje taunya...koi ada tanya kat…

Read more
Nak jugak tayang EBM.....
Pin it

Dulu masa anak pertama dan kedua tak sedar kepentingan breast pump ni. Bantai pegi beli pump hak rege 19 ringgit yg pakai tangan tu. Naik krem tangan ngepam nak mendapatkeh sebotol kecik tu. Bila macam tu, terasalah menyusukan anak ni sebagai satu beban. Nak direct bf, baby reject. Ah..salah k…

Read more