Terima kasih Hari Malaysia: 16 Sept 2013
Pin it

Ni sessi main air kat depan rumah koi. Nak bawak gi mandi-mandi kat tanjung balau, mak metua koi tak ndak. Mainlah air dalam kolam plastik tu yer ni anak dara adk ipar koi/ adik suami. Dorng ni dok kat Kemaman. Kat teganu kan cuti Jumaat Sabtu, then dorang amek cuti hari Ahad..…

Read more
Sebelum & Selepas
Pin it

SEBELUM                                SELEPAS Sebelum apa? Selepas apa? Masa ni tengah jaga orang korek tanah kat site. Bosan. Panas. Takde nak buat apa..amik gambar sendiri. Lepas ambik gambar tu..tengok..MASYAALLAH…garang nya muka koi. Patutlah budak-budak kat site takut dulu. Dah la hita…

Read more
Alhamdulillah...Masalah Selesai dengan Nurich Lacto-Lite
Pin it

Ingatkan lepas bersalin masalah buasir dah selesai. Rupanya tak kurang pun. Susah betul nak menyempurnakan proses penyahtinjaan ni. Paling kurang setengah jam bertapa dalam bilik termenung tu. Pergi farmasi, dia nak bagi ubat daflon,tp dgn syarat tak boleh susukan anak. Habis tu umar Mukhsin …

Read more
WW: Mengantuknya
Pin it

Read more