yeay...hadiah suda sampai
Pin it

Yeay.... hadiah peraduan safi rania dan Seri Dewi & keluarga dah sampai.. dapat sekotak set malam safi rania ada gel pencuci muka, gel kontur mata dan krim malam... semua koi tak pernah beli... koi pakai pembersih muka safi rania yang biasa ti... bukan yg gel. best gak walau bukan hadi…

Read more
Ini ialah kukang...
Pin it

Kukang ni ditemui di dapur rumah arwah atok koi.. Padahal rumah atok koi bukan le ujung ceruk ngat... Ntah camne menatang kukang ni leh sesat masuk rumah. . Abang koi tangkap... nak bela katanya... Masa tu tak tahu namanya kukang. .. "Comelnya anak kera ni... " Sekali abah koi d…

Read more
Akikah Umar Mukhlis
Pin it

7 hb Jun hari tu... Koi buat akikah untuk anak sulung koi yang dah pun berusia 6 tahun.  Asik tangguh tangguh je... Bila ada duit... Takde kambing yang cukup umur... Bila ada kambing. .. Duit dah bayar installment kereta...miahahaha Kambing biri biri ni dibeli dengan harga RM23 sekilo... Se…

Read more

Malam tadi sampai rumah taman u dekat pukul 1 pagi. .. Selesai kan sidai baju yang dah berbasuh... Pastu naik tido... Perkara lain... Hari ni la selesaikan... Penat juga balik dari kampung ni... Sebab rumah mak kan buat majlis bertunang adik... Sabtu siang majlis tunang. . Sabtu malam majli…

Read more