Fuyyohh....jdt
Pin it

Budak budak lelaki ni... Kecik kecik lagi dah teruja dengan bola...kereta...motor... Masa kat parking lot... Nampak kereta bertemaka jdt. .. Si Mok dah excited...fuyyoo.. Cantiknya kete ni ayah... Koi tengok serabut je... Biasalah...org pompuan mana tau nilai nilai artwork kat kereta ni... …

Read more
Carian tertinggi bulan puasa
Pin it

Bulan puasa ni... Blog blog masakan mmg meletup la trafik kann... Koi yang cuma ada seketul dua entri resepi ni pun... Tiba tiba ada trafik yg mengujakan..kihkihkihs... Cuma keywords nya lebih kurang je la... Semua mencari resepi kuih raya yang tak payah bakar... Hehehe...kita semua geng... …

Read more
Yeyay...tupperware...
Pin it

Tupperware kecik kecik ni loi beli utk boh kuih raya... Balang balang kuih raya yang sedia ada tidak lagi sesuai digunakan... Almaklumlah... Lasykar lasykar kat rumah ni... Memang super hero belaka... Daripada balang kaca tu jadi takleh beza dengan serdak kuih... Baiklah kita ambil langkah be…

Read more
Anda dah servis?
Pin it

Anda sudah..? Kami sudah...semalam... Servis di Tan Chong Ekspress Auto Servis di JB Perdana.. Nak raya ni kan... Nak jalan jauh... Buatla servis major... Ekhemmmm... Memang MAJOR.. Total bill RM1,566.10..huhu... Labour RM203 je...yang lain tu semua alat ganti... Hahaha...kata tulennn... …

Read more