Sediakan penapis sebelum beraya...
Pin it

Lepas cuti raya...sure banyak undangan rumah terbuka kann... Tapi rumah koi tak pernah lagi buat rumah terbuka ni... Masa belum ada ada anak dulu... Ada juga la...masak masak sikit... Pastu panggil kawan kawan datang beraya....tp tak ramai la... Sekarang sape nak datang...datangla... Kalau ba…

Read more
Cheritera raya. ..
Pin it

Kami balik Raub sehari sebelum raya... Ahad jam 2 pagi kitorang sampai... Pukul 1 pagi masih jammed di Bentong... Dari Bentong ke Raub...walaupun lancar tapi macam semut merah le ... Tiba di persimpangan lipis - cheroh... baru betul betul lancar... Maknanya ramai yang menuju ke lipis atau t…

Read more

Sekarang femes betul buat Gambar dulu. ..gambar sekarang... dengan aksi yang sama... Watak yang sama.. Kalau dapat..background yang sama... Balik kampung masa raya hari tu.. Tengok gambar gambar lama... Teringin nak buat gambar camtu... Tapi bila mengenangkan... Seorang dari kome telah tiad…

Read more
Coklat lagi....
Pin it

Dah seminggu raya pun ada lagi order coklat ketupat raya... Nyum..nyum... Menunjuk tak koi? Hehehe Tapi tukang buat leh tengok je ye... 6 hb ni kena kena minum air gula lagi... Test gula sebelum raya ari tu kansel sbb mesin tak boleh baca darah... Haiyaaa.... Rugi koi ponteng puasa sehari u…

Read more