New haircut story
Pin it

Hari Sabtu lepas... Koi cakap ke En. Suami...koi nak potong rambut... Panas sungguh sekarang ni... Tak terjaga koi rambut koi yang tebal dan panjang ni ... En. Suami pun bawa koi ke salun rambut muslimah... Waaah....selalu dulu main belasah je... Kebanyakan kedai potong rambut kat sekitar kaw…

Read more

Sebenarnya hari tu tak sempat nak karang entry untuk gambar nasi goreng tu...hahaha... Tu yang ada gambar je semata mata... Kenapa nama nasi goreng tu macam tu.... Begini kisahnya... Masa koi menikah dulu...koi masih lagi belajar tahun akhir kat UTM. Masa tu En. Suami keje sorang... So...…

Read more
Sarah...jangan masuk kaki dalam mulut
Pin it

Kata orang...kalau anak dah start masuk kaki dalam mulut...tandanya nak adik... Anak anak koi pulak...sharp 6 bulan...diorang akan start masuk kaki dalam mulut... Then sekarang si kembar ni... Si kakak Sarah ni mmg suka masuk jari kaki dia dlm mulut...berdecup decit bunyi dia hisap jari kaki …

Read more
Wordless Wednesday : Nasi goreng penyambung hayat
Pin it

Read more