chicken pox : part 1
Pin it

Kepenatan..huhuhu... Anak anak diserang virus chicken pox atau nama kampungnya cengkering...  Mula yg sulung...dapat cuti sekolah MC seminggu, sambung cuti penggal seminggu.. Habis cuti penggal seminggu, jangkit kat Umar Mahfuz pula...hero no 2... Esok nya si Umar Mursyeed dah tunjukkan tand…

Read more
i love gold
Pin it

Perkongsian dr wall DrMohamad Faiz Maarof Bismillah 17/9/15 - Hari ni masuk gaji untuk penjawat awam. Biasanya 20hb tapi diawalkan memandangkan minggu depan Raya Haji jadi dapat melakukan persediaan awal  Biasanya gaji masuk je terus bayar komitmen2 bulanan - hutang / belanja bulan2 / sedeka…

Read more
Resepi oh resepi
Pin it

Hmmm.... Sebenarnya... Kadang tu tak tahu nak bekalkan apa kat anak anak ni... Sbb picky eaters tahap 5 bintang rasanya ni... Roti tu...kalau sapu dgn coklat spread atau goreng dgn telur je dia makan... Kalau sapu kaya ke.. sapu butter ke...planta ke...takde makannya... Penat fikir nak bagi …

Read more
Payah tu...
Pin it

Kebanyakan yang nampak... Suami main candy crush... Anak hulur plastik jajan minta dibukakan... Tak alih pandangan pun dari handphone... 'Buu....ambik anak ni...' Anak nak susu... Bini tengah mandi... Bapaknya... 'jap jap tunggu ibu...ibu tgh mandi...' Anak tak paham...hu…

Read more