Petua Simpan Daun Sup
Pin it

Jumpa petua ni dalam facebook. Tulisan pengasas Baitus Solehah...Mak Liza. Tak tangguh tangguh lagi...terus follow. Anak anak koi memang suka makan sup. Tak kisah la sup apa pun. Sup kosong sekadar rempah tumis dan daun sup pun boleh. Tapi zalim benar mamanya kalau macam tu...paling cikai pun ko…

Read more
Resepi Gulai Rebung Ala Pahang
Pin it

Last week koi balik Raub jengah mak abah kat sana. Macam biasa la...kalau nak balik...adalah bekalan yang dibekalkan. Ni abah ada bawakan rebung. So semalam menggulai rebung la kome. Abah koi suka racik racik rebung tu memanjang. Tak suka rebung potong bulat bulat. BAHAN UTK DITUMBUK: …

Read more
Jodoh Pertemuan di Tangan Tuhan
Pin it

Bila membaca kisah pergolakan rumahtangga suami pelakon Izreen azminda... teringat pulak 10 tahun lepas... kisah Norman Hakim dan Abby Abadi bezanya NH tak sempat nak berpoligami sbb Abby Abadi awal awal lagi dah minta cerai... Masa tu... kemain lagi tak tau berapa ribu tan metrik Meme…

Read more
AKHIRNYA...berjaya post entri..
Pin it

Alhamdulillah...akhirnya berjaya renew domain aziankhalil.com ni... sekarang dah RM50 dah setahun.. apa ajelah benda yang turun selain hujan kan...yg lain semua nya naik..naik..naik... lama kemain nak settle masalah...dr awal bulan 2 sampai 28.2.2018 baru settle...muahahaha,, bila masa b…

Read more