MY Masak : Sayur Kucai dan Tauhu
Pin it

Tengah tengah PKP ni... Memang takde cerita sangat... Cerita anak, cerita makan, tu je la kot... Kalau yang power sikit tu... Dapat job, Dapatlah kelainan sikit kat penulisan... Blogger sayur macam MY ni...  Cerita sayur aje la...hahaha Masa MY kecil kecil dulu... Sayur kucai ni macam bahan tambah …

Read more
Maksud Peribahasa: Kucing Bertanduk
Pin it

Peribahasa  kucing bertanduk  atau  bagai menantikan kucing bertanduk  adalah peribahasa Melayu yang bermaksud mengharapkan sesuatu yang tak mungkin

Read more
Wordless Wednesday : Perempuan belajar tinggi pun duduk ceruk dapur juga nanti
Pin it

Read more
Salam Aidil Adha
Pin it

Selamat hari raya aidil adha kepada semua yang terbaca entry Mama Yan pagi ini. Beraya di perantauan lagi kita kali ini... Juadah hari raya kita adalah ketupat segera, kuah lodeh dan rendang daging. Untuk tengahari nanti pula...Mama Yan nak masak nasi minyak, ayam goreng, acar jelatah. Tapi ini pla…

Read more