Saturday, August 24, 2013

Grill pan.(sold)

Masak berlada ikan keli,
Makan bersama nasi panas, 
Orang beli kita pun beli, 
Beli je rajin, masaknya malas.

Ini alkisahnya pemanggang ajaib ni, dah beli rasa menyesal pulak. Sebabnya bukan koi ni rajin sgt memasak. Lagipun, kalau takat nak bakar-bakar, biasanya koi taruk dalam aluminium foil, taruk dalam tray, masuk oven. Krekkk...pulas timer, pas.tu 'ketinggg'dah siap.

Hehehe, tapi masa koi tergedik-gedik mintak nak beli tak fikir pun. Google resepi macam macam, bila dah ada...takde mana rajinnya. Koi rasa macam nak lego je menda ajaib ni. Yang ni bersaiz 36cm. Selalu tu saiznya 32cm. Harga retail RM156. Kalau ada yg berkenan, koi ingat nak let go dalam RM130 termasuk kos penghantaran.

Bukan yang ini...ini yang kecik...RM99.90 utk saiz 28cm dan RM119.90 untuk saiz 32cm

Haaa...yang nilah koi punya tu...tapi bukan kaler ni...saiz 36cm, RM156.00

Ini kotaknya.
warnya bukan merah...cam coklat gangsa gitu.


kot kalau ada yang berkenan...sms koi 0177995824 yer. sementara koi belum ubah fikiran utk sedekah kuali ni kat kakak / kawan....

0 comments:

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??