Tuesday, August 27, 2013

Sentappp..

Patutke aku rasa sntap dengan orang ini? Seingat koi la, koi dah bgtau awal2 koi tak janji boleh jawab. Tambahan pulak kesibukan menguruskan 3 orang anak yang masih kecil membataskan ruang masa koi untuk menjawab kemusykilan yang diutarakan. Dari awal lg koi dah cakap tak janji...

Sebenarnya, maksud koi, kalau tanya apa apa soalan, bukan koi jawab on the dot. Koi akan ambil masa karang jwapan dan publish untuk sama-sama kita kongsi. Ada juga yg koi jawab pakai emel, ada yg asik tanya tanya tanya macam koi ni cikgu, ada yg koi tak jawab langsung sbb tangguh tangguh nak menaip..lama-lama lupa terus. Pulak tu soalan dia ni macam koi ni renjer hutan pulak. Koi jurutera awam le.mana tahu kira kira kayu log ni.

kepada encik/puan yang bertanya..minta maaf ye..koi tak tahu. maaf jugak atas respon yg tak baik itu

4 comments:

diana said... [Reply]

dia silap kaunter pertanyaan nih..heheh.sabar je la..

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Astagfirllahalazimm...
Ada jugak org yg mcm tu ye.

AkuBiomed said... [Reply]

Saya juga pernah menerima soalan yang tak mampu jawab. Kalau ada insyallah akan jawab. :-)

LydSunshine said... [Reply]

Ambik, aok bagi terus nama dia. Hehehe... Mesti dia tgh malu2 kucing tu. Ataupun dia betul2 terdesak nak tahu kot.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??