Tuesday, March 24, 2015

School holiday March 2015



Happy sesangat...
Finally merasa juga koi pergi holiday...hahaha...
Jakun betul...
Orang lain makan angin setahun sampai 4 ke 5 kali...
Koi...10 tahun kawen baru kali ni merasa...
Dulu dulu banyak sungguh kekangannya...
Tapi...
Terpaksa tinggalkan budak kembar dgn mertua...sbb kalau bawa....mmg tak namanya bercuti pun...
Destinasi percutian adalah Grand Lexis PD...tp 1 malam je...
Check out kul 1...
Kitorang gi Melaka pula...
Niat nak sambung bermalam di A Famosa...
Tp hati ini dah meronta ronta rindu kat kembar...
So...malam tu kitorg balik...lepas jalan jalan kat Melaka...
Naik menara taming sari...duk atas menda tu kejap je...beratur nak naiknya lebih setengah jam...itulah Melaka di kala cuti sekolah...

Thanks incik suami bawak anak isteri jalan jalan... :-)

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said... [Reply]

Memang satu nikmat tau bila dah lama tak holiday tetiba dpt holiday. Keriangannya berganda2.

LydSunshine said... [Reply]

Tu problemnya kalo tinggal anak. Hati ni rindu sgt. Hehehe.. Beh la aok gi Grand Lexis. Koi ni drpd tahun lepas kabo nak gi, tapi tak gi-gi lagi. Dah tu, syok la aok mandi kolam?

nita said... [Reply]

terserlah kegembiraan diwajah...tulah mesti rindu sesangat tu.. Okey next time bawa kembar sekali.. lagi heppening kan.. ^_^

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??