Wednesday, October 28, 2015

Daiso..Mr DIY..dan kedai RM2

Sebagai wanita ...
Koi memang tak dapat elak kegemaran berkunjung ke kedai kedai seperti Daiso dan Mr.Diy...
Mungkin aokme pun sama macam koi...
Takde apa pun yang nak dibeli...
Tapi...jalan...belek...angkat...letak...
Nanti jumpa la apa benda yang boleh dibeli utk kegunaan di rumah...
Kalau pergi dengan anak anak yang tgh lasak ni...
Barang diorang aje yang lebih...
Barang omak nya takde pun...

Haritu..jalan jalan ke Daiso...
Pilih pilih barang...
Tapi yang paling lemah...
Time nak bayar...
Beratur panjang kemain...
Tapi takla sepanjang barisan kat IKEA kot...

Beli penyepit baju je pun...
Asyik hilang je...
Ni pun dah jadi robot la..hapa la...
Okla...jadi alat bantu mengajar...

1 comments:

ct cheery said... [Reply]

Penyepit Kita pun banyak hilang.Ada yg rosak,rapuh patah.jemur tengah panas kan.pas ni nak Cati yg kayu plak .tahan sikit.

Sale! Sale! Sale!

Dapatkan pelbagai barangan di Seri Sekijang Blogshop...
Legging kanak-kanak, Cawan Giacomo, Handmade Chocolate, Homelife, kitchen wallpaper, cartoon cutlery, kitchen tools, Gift Box, Serving tray, Fridge magnet preloved item

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

I will follow youuu....

babab.net

apesal traffic??