Dapat hadiah hari jadi - aziankhalil.com

Breaking

Post Top Ad

Post Top Ad

Friday, April 19, 2024

Dapat hadiah hari jadi


Voile ariani
 Walaupun hari jadi Mama Yan esok,
tapi semalam Mama Yan dah dapat hadiah hari jadi.
Terharu sangat sebab yang bagi hadiah tu staf office. 
Mula-mula masuk dalam kereta,
Suami suruh ambil beg kertas kat tempat duduk belakang, dia kata ada hadiah,
MY gelak bila tengok beg paper bag Ariani,
Macam tak logik suami belikan tudung,
 Sebab kalau nak beli tudung,
mesti suami bawa MY sekali untuk pilih,

Bawal Ariani

Dah malam malam sikit,
Baru MY buka dan tengok isinya,
Rupa rupanya staf staf kat office yang bagi,
Apa pun terima kasih kepada semua staf atas ingatan dan tanda kenangan ini,
InsyaAllah mem akan pakai selalu.. hahaha

Square Voile Ariani
First tudung warna kuning..

Square Voile Ariani
First tudung corak jalur jalur

Square Voile Ariani
Nampak macam warna hitam kan,
Sebenarnya biru.






11 comments:

  1. happy birthday ..semoga sentiasa dirahmati Allah..aamiin..
    alhamdulillah, kira tudung raya lagi ni.. kannn

    ReplyDelete
  2. pandai staf nya ambil hati MY.... Selamat Hari Jadi MY

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Mem Yan :D
    Seronoknya, dapat 3 lai tudung terus...

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday. Ramai yg sayang mem ni.

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi!!! cantik2 tudungnya

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday kak MY ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰. Panjang usia, berkah dan banyaak rezekinya ๐Ÿ˜‰

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..hati berbunga-bunga bila diraikan. Happy Birthday KakYan. Cantik cantik corak tudungnya pun.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Happpy Belated Birthday MY..

    ReplyDelete

Terima kasih, jap lagi MY approve ya :-)

Post Top Ad