Showing posts with the label Film reviewShow all
Drama Melayu
Pin it

Tapi... tetap ramai penonton ok.  Memang penonton Melayu waktu Maghrib nak tengok kisah cinta, kisah curang, kisah mentua aje pun... buat apa susah susah nak buat drama askar pergi berperang, drama doktor bedah orang, drama pilot bawak kapal terbang. Bukan ada orang nak tengok pun. Peminat peminat…

Read more
MY Review : Su ve Ates ; Water & Fire
Pin it

Tahun lepas Mama Yan dok jatuh cinta kat filem filem dari Turki... Best gak... Asyik tengok Movie je... Kerja pun banyak la pending...hihihi Antara yang best dan sedih.. cerita Su ve Ates atau terjemahannya Water & Fire. Tapi ni movie tahun 2013... agak dah basi la... tapi se…

Read more
Apa Ada dengan Panggung Wayang @ Cinema
Pin it

sebenarnya..koi bukanlah orang yang sesuai untuk buat entry serupa ini sebab koi bukannya kaki wayang pun..dah lama koi tak tengok wayang...dalam 5 tahun kebelakangan ni adalah dalam 2 ke 3 kali kot koi tgk wayang...Antaranya filem Pontianak Harum Sundal Malam, Senjakala dengan ada satu cerita cina…

Read more