Showing posts with the label Kisah rumahtanggaShow all
Menguruskan rumahtangga
Pin it

Walaupun hari hari mengurus rumah, tapi tuan puan rumah ni tak mengurus pun. Makin menggemuk aje adalah. Hari Khamis masa Mijan kat wad, adik beradik lain semua cuti sekolah. Itulah dia.. kalau maknya takde, tak sekolah la semua. Takpe, duduk je kat rumah tu diam diam. Mamanya pun tak risau.  Balik…

Read more
Pokok baru untuk taman mini
Pin it

Kelmarin.. pukul 4 petang suami dah sampai rumah... Aikk... Awalnya balik... Hehehe... "Ada projek", katanya. Bininya ingat dapat projek baru...  Rupanya... Projek ubah pasu pasu... Sebab baru beli tanah hitam, bunga orkid, pokok2 kat nurseri... Anak anak la jadi part time workers nya.. M…

Read more
Tentang KRT
Pin it

Skrol FB dalam sehari dua ni... Kisah-kisah perceraian, keganasan dan konflik rumahtangga... Bila kisah macam kat bawah ni melintas... Cepat cepat mohon Allah jauhkan... Bila dah berpisah... Dijaja pula kekurangan dan keaiban bekas pasangan... Semoga semuanya berakhir dengan baik…

Read more