Showing posts with the label ovenShow all
Oven Chestar 60 Liter
Pin it

adunan kek pisangnya dah siap, Oven Noxxa dah siap panaskan dah masukkan kat dalam acuan, sekali tak boleh start bila nak pilih program bake. Boleh preheat aje. Perghh... menyirap.. Dah la mahal beribu.. kecik cinonet.. sensitif la pula.. tak tahu apa yang tak kena... Malas nak fikira panjang panja…

Read more
Hasil pertama Noxxa Bread Maker
Pin it

Yeahhh.. Berjaya meroti memggunakan Noxxa Bread Maker buat kali pertama. Percubaan pertama kann... Lain macam terujanya.. Kejap kejap jengah.. Kejap kejap telek... Sampai ke dalam mesin MY telek... Nak tengok mana ke gaya dia membuat rotinya.. Sila jangan buka pintu ketika mata bilah penguli sedang…

Read more
Angan nak beli oven baru..
Pin it

Malam tadi En Suami koi repair plug oven koi...pastu test...taraaa....dah boleh pakai semula.... "Alaaaa...buat apa ayah repair.....Baru je nak mintak yang baru...." "Mintak ajelah....bukannya tentu leh dapat pun...kalau dapat pun bukannya tentu nak pakai..." "Ehh..pa…

Read more